" "

Thursday, November 18, 2010

SURAT MR BEAN KEPADA BILL GATES

Yang Dihormati En. Bill Gates,

Saya ada membeli komputer untuk kegunaan di rumah dan saya kenalpasti beberapa masalah yang mungkin Tuan terlepas pandang.

1. Di dalam sistem terdapat butang 'START' tetapi saya dapati tidak ada butang 'STOP'. Saya minta Tuan tolong periksa?

2. Saya sudah pelajari 'Microsoft Word', sekarang saya mahu pelajari 'Microsoft Sentence'. Bila Tuan akan menjualnya?

3.Di dalam komputer saya terdapat 'Microsoft Office', bagaimana dengan 'Microsoft Home' kerana saya menggunakan komputer ini di rumah?

4.Satu soalan peribadi. Nama Tuan adalah 'Gates', tetapi Tuan menjual 'Windows' kenapa tidak 'Doors'?

Saya menanti jawapan Tuan.



Sekian Terima kasih,


Mr. Bean
__________________

7 comments:

Hafizzuddin Rubaee said...

baik hntar zurat kpd mark zuckerberg ;p

Cik Tqah said...

loike..sgt lawak..hehe

Aida Tamrim said...

Mcmni punya surat pun boleh ka??? Ahaksss

tomatokering said...

haha,mcm2 la mr.bean tu :P

Mun said...

haha..dah nama pun mr.bean kan..haha

Diarihatiku1976 said...

hahahah.. lawakkkkk

ghost said...

stick no bill!hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...