""

Monday, November 29, 2010

KENTUT TAK BERBAU DAN BERBUNYI

Seorang apek telah berjumpa dengan doktor.

Apek : Doktor aaa..Wa ada masalah la, bila wa kentut tadak bau dan tadak bunyi. Wa sulah kentut lebih 20 kali hari ni dan 3 kali dalam ini bilik.

Doktor: Ok saya bagi awak makan ubat ni, cuba habiskan dan jumpa lagi jika masih ada problem

Seminggu kemudian apek tadi datang lagi ke klinik dengan marah-marah

Apek : Haiya doktor lu bagi ubat arr? Masih belum baik lagi ooo.. tapi sikalang sudah ada bau tapi itu bunyi masih wa tak dengar lorr..

Doktor : Ok apek, tu hari saya bagi ubat hidung, lepas ni saya bagi ubat telinga pulak...

...sebenarnya apek tersebut ada masalah hidung dan telinga sebab tu takde bau dan tak dengar kentutnya.

7 comments:

Far8 budak baik said...

AHAHAHAHAHA..ngek lah apek tuu
aiyyaaaa =P

Hishyamuddin said...

hahahha..siyes lawak apek ni..

mis twit said...

sian apek tu. pnykt bnyk sgt!

fatin hanani said...

haha keciannya apek tu hehe

RiSha4ever said...

hahaha.. baik punya lawak....

Solihin Zubir said...

hahahhaa.. dia sorg je yg xdengar n bau..

nama.aku.lynn said...

hahaha..sengal punya apekkk~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...