""

Saturday, November 20, 2010

KELAS EKONOMI









Seorang gadis manis berpakaian seksi dan berambut perang selamba 
duduk di kelas pertama sebuah kapal terbang yang akan berlepas 
ke Labuan. Seorang pramugari menghampirinya, lalu menyapa

"Cik, tiket cik untuk kelas ekonomi, tempat duduk cik dibelakang sana"

"Eh, awak siapa nak paksa saya duduk sana, duduk sini, gadis secantik
saya tak layak duduk disana, nanti orang tak nampak saya, faham tak??
herdik gadis seksi dalam suara meninggi sambil berdiri.

Kecewa dengan sikap penumpang itu, pramugari itu memberitahu ketuanya

"Cik kena pindah ke kelas ekonomi juga kerana tempat duduk ini untuk 
penumpang lain" pujuk ketua pramugari.

"Awak ni lagi satu. Takkan sana nak duduk dibelakang. Tengok oranglah!!!" katanya.

Ketua pramugari tiada pilihan, terpaksa memberitahu kapten yang kemudian
membisikkan sesuatu ke telinga gadis tersebut. Beberapa ketika kemudian, 
gadis itu bangun dan menuju ke kerusinya yang betul.

"Apa kapten bisikkan pada gadis itu?" tanya pramugari hairan bagaimana 
begitu mudah masalah dapat diselesaikan. "Saya beritahu dia, kelas pertama
tak mendarat di Labuan" jawab kapten.


--------------------

4 comments:

honeybeeanjell said...

aigugu. pandai capten! XP

princeduyong said...

bagus...settle dgn cara tebaik...

Pencacai Alim said...

dibodoh kan mcm tu je..hakhakhak

omurice said...

cantik tp "cerdik"...hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...