" "

Wednesday, December 22, 2010

TIPS UNTUK MENDAPATKAN WANITA IDAMAN


Seorang pemuda datang berjumpa seorang Ustaz untuk meminta nasihat...

Pemuda : "Ustaz.. Kenapa susah sangat saya hendak bertemu jodoh saya? Sampai sekarang saya belum pernah ada kekasih..."

Ustaz : "Perempuan yang macam mana menjadi idaman kamu?"

Pemuda : "Saya mahukan seorang gadis yang putih, cantik, tinggi, pintar, penyayang dan menyintai saya sepenuh hati... "

Ustaz : "Ohhh ... kalau begitu kamu harus melaksanakan petua '3B. 'B'yang pertama adalah 'BERUSAHA'... apakah kamu sudah banyak berusaha?"

Pemuda : "Sudah terlalu banyak Ustaz... sudah merata tempat saya pergi untuk mendapat seorang gadis.."

Ustaz : "Kalau begitu kamu kena laksanakan 'B' yang kedua, iaitu 'BERDOA' dan juga 'BERPUASA'.

Pemuda : "Sudah setiap kali saya berdoa selepas selesai sembahyang... saya juga akan berpuasa setiap hari Isnin dan Khamis ..."

Ustaz : "Nampaknya kamu sangat perlu melaksanakan "B" yang ketiga."

Pemuda : "Apa itu Ustaz! ?"

Ustaz : BERCERMIN !!!

selamat mencuba kehkehkeh ^____^

SUMBER : WWW.SYOK.ORG

5 comments:

SyahmiFikri said...

deymm.. kejam gila ustaz nie.. jajaja

ardinihumaira said...

hoho...
ada maksud tu

EEan said...

Aahahahahahahaah.. senang cite.. cermin diri sendiri :P
Kejam punye Ustaz..

Puteri Katek said...

hahaha....lawak punya ustaz...kakakaka

jelah said...

ok la tu ustaz bg tips...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...