""

Wednesday, December 1, 2010

SESI MENJAWAB TAG


aku nak jawab tag eifa

apa benda yg paling penting dalam hidup?
-keluarga
-my hubby

benda terakhir yg korg beli guna duit sendiri?
-pencuci muka

tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkhwinan?
-wah soalan cepu emas ni... x terpikir pown g...kalau leh aku nak wat kat umah je...x yah nak wat kat hotel2 ni...kalau tema...aku nak warna putih..my fav colour..hehheh

adakah korang sedang bercinta sekarang?
sudah semestinya

berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selamanya

novel/buku/majalah terakhir yg korang beli?
dah lama dah x beli...x ingat lah

nama penuh korang
norazuin 

antara mak n ayah mana lebih mesra?
semestinya mak la...

namakan org yg korang betol2 nak jumpe dalam hidup?
ada ke? aku bukan fanatik pown....

adakah korang basuh baju sendiri?
kt hostel yes.
kalu kt umh machine yg basuhkan..ngeeee..

tempat yang korang betol2 nak pergi?
mana2 lah..asalkan oversea...hehheh

pilih satu,peluk atau cium?
cium leh x? gatal tol...hehhe

3 benda tentang org yg tag korang?
- seorang bloger di alam maya

benda yg korang sayang sgt2 dlm hidup?
my lappy..tiap2 hari berkepit dgn lappy je

lagu paling suka n selalu dengar?
lagu apa ek?

bila tarikh lahir n kat mana sambut tahun lps?
13 november 1989
kat pizza hut

blogger korang nk tag?
jap nk pikir. nnti ada la aku mengacau kat shoutbox korng ye. hehe :P

                                                        

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...