""

Tuesday, December 14, 2010

KENAPA LELAKI HISAP ROKOK??






 Ni ha, aku bagi 5 sebab kenapa korang perlu merokok:


1. Kenyang tanpa perlu mengunyah.

Best kan dengan sedut asap je dah boleh kenyang. Tak payah susah2 nak mengunyah, buang masa..


2. Nampak macam orang kaya.

Harga rokok semakin lama semakin mahal. Orang kaya je yang mampu beli rokok. Kalo tak merokok kena cop sebagai miskin. Biar la papa, asalkan bergaya..


3. Dah banyak sangat pahala.

Dah puas hidup. Pahala pun dah banyak sangat. Hidup lama-lama pun nak buat apa kan? Kalau mati sekarang pun lagi bagus..


4. Kaler paru-paru special berbanding orang lain.

Paru-paru berwarna hitam berkerak. Bila-bila masa je boleh reput. Korang ada ke?


5. Tak diganggu nyamuk.

Nyamuk, lalat semua pun lari, tak nak dekat. Lebih best kalau awek sendiri pon lari sebab dah tak tahan bau asap rokok..


P/S : SAYA X SUKA SAMA PEROKOK.

kredit tu..jejaka terhangat.blogspot

6 comments:

Hidayah said...

hubby merokok,tak larat nak sound da...tp macam ada tanda2 keinsafan skt da

A D I A said...

tak suka gak tai yg tak suka tu la kita dapat hehe. my husband smoking

Aizuddin Hanis said...

merokok merbahaykan kesihatan anda

Anitadahahs said...

Alah..
orang yang dah tahu merokok ni bahaya tetap jugak nak merokok!
menyampah! menyampah! tap apakan daya, dikelilingi ayah, abang, bf yang perokok. sob sob

*azni* said...

wah,nsb baik i dpt hubby tak smoking..same to my father..

MERAH said...

i like this.merokok perkara sia-sia.merokok petua cepatttt matiii!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...