" "

Sunday, November 3, 2013

Vivix Bantu Penglihatan Pesakit Diabetes


Testimoni penghidap kencing manis selepas menggunakan Vivix Shaklee



Mak saya menghidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik. Bila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak kata, apa yg dia rasa adalah matanya makin kembang dan berair. Bila hal ini berlaku, mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tak dapat memandu.

Mak saya tak boleh makan sebarang suplemen kerana ia akan menambah burukkan keadaan dia. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggang dia yang sedikit terjejas akibat kencing manis. Oleh sebab itu, saya hanya berikan dia vivix.

Pada mulanya nak makan setengah sudu teh sehari tapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini, saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume. Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya.

Alhamdulillah mak boleh melihat semula. Tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton disebabkan matanya yang kabur.Syukur pada Allah atas izinnya juga. Pengambilan Vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya .

BERMINAT?

Hubungi kami di azuinn@yahoo.com, atau CALL/SMS/WHATSAPP 0192971503(Azuin) . Jom like page Shaklee STORE untuk mengetahui tips KESIHATAN terkini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...