" "

Sunday, July 28, 2013

Daftar Sebagai Pengedar Shaklee


Kami amat mengalu-alukan anda untuk menjadi sebahagian dari keluarga kami dalam menjana pendapatan secara full time/ part time dengan bisness Shaklee. Dengan Shaklee, anda bagaikan mempunyai perniagaan sendiri dan anda sendirilah yang menentukan pendapatan anda setiap bulan. 




Bagaimana untuk daftar sebagai pengedar Shaklee?

Untuk daftar sebagai pengedar, anda hanya perlu membuat pembayaran untuk Registration Fee sebanyak RM 65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 pont (lebih kurang RM 700) untuk mendapatkan keahlian PERCUMA. Paling senang, anda boleh mendaftar dengan saya (saya akan uruskan pendaftaran anda ) atau anda boleh pergi mendaftar sendiri di mana-mana cawangan Shaklee dengan menggunakan id saya 964082 sebagai sponsor/upline. 

Yuran keahlian Shaklee?

Registration fee adalah RM 65 (jika mendaftar sendiri di cawangan dan pick-up sendiri member kit). Tambahan postage RM 10 semenanjung / Rm 20 Sabah Sarawak diperlukan jika pendaftaran dilakukan melalui saya kerana Shaklee akan poskan member kit kepada anda. 

Perlukah Untuk Maintain Point dalam Shaklee?

Tidak perlu untuk maintain point sekiranya anda menjadi ahli untuk membeli produk bagi kegunaan diri sendiri. Melainkan anda mahu menjalankan bisnes Shaklee, anda perlu mendapatkan points tertentu dan maintain point tertentu .

Apakah Kelebihan Daftar Pengedar Shaklee?

  • Boleh membeli produk dengan harga ahli (diskaun 30-35% dari harga runcit )
  • Boleh mengumpul point anda sendiri untuk melayakkan anda mendapat komisyen serta bonus dalam bentuk Tunai dan tidak perlukan downline.
  • Jika berminat untuk menjalankan bisnes Shaklee, ada kelas tertutup dan support group untuk membantu anda
  • Shaklee menawarkan CASH (komisyen & bonus), CAR (insentif kereta ), dan CONVENTION (percutian tempatan & antarabangsa dengan layanan 5 star serta UMRAH bg muslim)
Apakah Kelebihan Mendaftar Ahli dengan Kami?

  • Kami akan memberi anda access ke dalam group FB tertutup dan Support Group untuk bisnes kami, yg mana hanya AHLI sahaja boleh masuk ke group ini.
  • Dalam group ini, anda akan didedah dan diajar dengan cara MARKETING ONLINE, TIPS BERJAYA DALAM BISNES ONLINE, INFO DAN CARA PENGAMBILAN PRODUK, INFO TEKNIKAL DALAM MENGENDALIKAN BLOG, FB serta banyak lagi
  • Pastikan anda menyertai kami untuk menjana pendapatan yang anda idamkan.
BERMINAT?

Hubungi kami di azuinn@yahoo.com, atau CALL/SMS/WHATSAPP 0192971503(Azuin) . Jom like page Shaklee STORE untuk mengetahui tips KESIHATAN terkini. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...