""

Tuesday, October 25, 2011

MAKCIK GEDIK


Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas...

Nak di jadikan cerita...ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut...nak mintak tumpang...jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba...lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut...
Sorang perompak berkata...
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada...!!Cepat...!!"



Sorang pekerja kilang tu membalas....
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja...duit pun sikit je..."

Perompak berfikir seketika...
"Ha...gini la...sebab korang takder brang kemas & duit...kami rogol korang SEMUA...ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak...tak kesian ker.."

Tetiba...makcik tu berdiri...
" Weh..ko nie..tak paham ker...kalau dia cakap SEMUA...SEMUA la..."  <

P/S: Kalau suka leh like n share

3 comments:

Paris Lipton said...

huahuahua lawak2...:)

Cik tikah said...

gatal betol mak cik tuh. hehehe..

abuikhwan said...

baik hati betul makcik tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...