""

Sunday, October 2, 2011

KISAH BF DAN GF

Sepasang kekasih di kedai makan. 

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati? 

BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan... 

GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?

BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling... 

GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile??? 

BF : "pandai betol math u ni kan"...(dalam ati kate: ape nye bangang awek aku ni.. ade ke seminggu rm2100 pdhal rm280 je.. hahaha)...dri tingkatan 2. kenape? 

GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10.. and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun. 

BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?! 

GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh! 

BF : u isap rokok x yang? 

GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2? 

BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u? 

GF : !@#$%^&*


7 comments:

My Aisy said...

terkena lek GF...hadoi...skyline2...

MOH KEMBARA said...

Salam,

Lelaki ada yg suka merokok, tak jimat.
Pompuan ada yg suka mekap, pun tak jimat.

azuin said...

tapi mekap x bhayakan kesihatan kan?

GreenAppleKu.com said...

Hai dear.

Nurul Izzati Zakaria said...

ada je alasan lelaki kn bila kite suruh stop roko.. huhuhu..

Anonymous said...

mXck ghd
fWus ugg uk
qFzk michael kors purse
5nHyg ugg boots sale uk
3aHzg chi flat iron
3vHky ghd
1jPic nfl jerseys
1pObv ghd nz
3yEde north face sale
9pNin ugg baratas
1fEid ghd mini
4hYwz michael kors purses
4eYyy nfl shop
1tUnm planchas ghd baratas
8fAhy ugg sale

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...