" "

Sunday, October 10, 2010

BERBANGGA DGN KLCC


Pada satu hari seorang pemandu teksi mengambil seorang pelancong jepun yang baru melawat kuala lumpur buat pertama kali.pemandu itu membawa mamat jepun itu ke seluruh kuala lumpur.

Tiba di midvalley megamall, mamat jepun itu bertanya "berapa lama masa diambil untuk menyiapkan bangunan ini?" pemandu itu menjawab, "2tahun" mamat jepun itu pun berkata dengan sombong,"kalau di jepun, bangunan ini boleh disiapkan dalam masa 9 bulan sahaja".

Pemandu itu hanya senyum sahaja dan membawa mamat jepun itu ke tempat lain pula. tiba di di kl sentral, mamat jepun itu bertanya lagi,"berapa lama pula tempat ini disiapkan??" pemandu itu pun menjawab" 11 bulan sahaja(cuba menipu)" mamat jepun itu pun berkata" kalau di jepun,tempat ini hanya mengambil masa 6 bulan sahaja..". pemandu teksi yang geram dengan mamat jepun yang angkuh itu memandu ke klcc, dan sekali lagi mamat jepun itu bertanya" bagaimana pula dengan bangunan ini..?" peemandu itu buat buat terkejut dan berkata,"eh,eh semalam tak ada pun bangunan ni,bila pulak dibina... ?"

haha..amik ko jepoooon... ha..ha..

6 comments:

ckynwan said...

hahahahaha ni cte betul ke tipu??

tapi memang tak dapat dinafikan, kat jepun kalau ada pembangunan ape2 sangat cepat. nak buat rumah sebijik pon kejap sangat siap. memang tabik spring ah ngan dorang kat sini

azhar said...

amik kau.....berlagak sgt...hehehe

me suya said...

ahahaa..padan muka.. ade ati nk komen negara orang..sekeh kang :p

izee said...

wakakaaaa amik ko! sejibikk dia jwb..hohooh lawak agknye pemanduu teksi tu dh berapiii bengangg..hihi

one2paii said...

haha..jepun tuh terkedu dan tersembam lalu terkeluarkan diri die dari teksi tuh akibatnya die malu..camtuh la yg gua paham..

Gen Fujita said...

takkan la jepun tu tak tau, tower 1 tu company dari negara dia yang buat, compete dengan company korea selatan yang buat tower 2. lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...