" "

Tuesday, April 8, 2014

ProSante Nourishing Scalp Treatment


Produk yang paling penting dalam penjagaan rambut Prosante ialah Nourishing Scalp Treatment yang mengandungi tahap Scalp Health Complex ekslusif kami yang paling tinggi. 

Nourishing Scalp Treatment menyelesaikan semua masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran, menentang faktor persekitaran yang merosakkan dan membekalkan khasiat kepada kulit kepala. 
 
(1) Vitamin antioksida, iaitu A dan E, dan juga koenzim Q10 melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran persekitaran
(2) Bertindak membekalkan ruang yang optimum untuk rambut anda
(3) Formula tanpa bilas memudahkan anda mengguna dan menggayakannya
(4) Tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak 


Prosante Nourishing Scalp Treatment adalah formula ekslusif yang terbukti mampu mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat dan dapat melebatkan rambut serta menguatkan rambut secara semulajadi .

RETAIL PRICE : RM93
SIZE : 59ml 

Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Kepong & Bandar Sri Damansara . Penghantaran Produk Shaklee menggunakan khidmat kurier ke seluruh Malaysia. Hubungungi kami,SMS/WHATSAPP 0192971503 (AZUIN) . Jom like Vitamin Sihat & Cantik untuk mengetahui tips kesihatan terkini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...