" "

Sunday, April 6, 2014

Pakej Slimming Set Shaklee


Setiap wanita dan lelaki mengidamkan tubuh yang sihat, langsing dan rapi. Dengan set Shaklee Set Up, anda dapat menikmati hidup yang baru yang hebat dengan menghilangkan lemak yang berlebihan.

Apakah produk kurus Shaklee?

(1) Detoks badan dengan Herb-Lax



Herb-Lax Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, suplemen ini amat membantu. Herb-Lax berfungsi untuk detoksifikasi usus. Selain meningkatkan sistem pencernaan, usus yang sihat memudahkan penyerapan nutrien di dalam makanan dan juga suplemen yang diambil dapat diserap dengan optimum. 

(2) Bakar lemak dan kolestrol dengan Lechitin



Lechitin Shaklee diperolehi secara semulajadi daripada kacang soya. Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf. Soya lechitin merupakan sumber utama kolina. Lechitin berperanan untuk memecahkan lemak dan kolestrol di dalam badan.

(3) Bersihkan badan dengan Alfalfa Complex



Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi Vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Sebagai sumber serat, alfalfa memainkan peranan penting untuk menyerap pecahan lemak dan kolestrol yang telah dibakar oleh Lechitin. 

(4) Bina dan pelihara otot dengan Cinch Shake (Vanilla/ Chocolatte/ Cafe Latte)


Campuran proprietari protein dengan leusina yang bebas laktos, rendah glisemik dan merupakan soya bukan GMO. Cinch Shake sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot dan memberikan anda rasa kenyang

(5) Tingkatkan metabolisme badan dengan Cinch Tea Mix



Gabungan 3 jenis teh eksotik iaitu teh putih, teh merah dan teh hijau Matcha yang dituai dan dicampurkan dengan teliti untuk menghasilkan minuman yang luar biasa. Ia memberikan anda tenaga semulajadi dan rasa yang selesa. 

3 Pakej Slimming yang Popular :

(1) Pakej Slimming Basic


-Herb-Lax, Lechitin & Alfalfa Complex

(2) Pakej Slimming PREMIUM



-Herb-Lax, Lechitin, Alfalfa Complex, Cinch Shake & Cinch Tea Mix


(3) Pakej Slimming IBU MENYUSU


-Lechitin, Alfalfa Complex dan Energizing Soy Protein (ESP)

Di Shaklee, penurunan berat badan yang mendadak bukanlah objektif kami. Sebaliknya kami mengutamakan penurunan berat badan secara sihat dan selamat. Kami tekankan konsep 3B dalam pengurusan berat badan, iaitu BAKAR, BUANG dan BINA. Hanya lemak dan kolestrol jahat sahaja yang dibakar dan dibuang dari badan. Otot yang penting untuk METABOLISME tidak akan dibakar sekali. 

Hubungi kami untuk mendapatkan produk Slimiing Shaklee anda. Jadual pemakanan dan konsultansi berterusan akan diberikan kepada pelanggan saya SAHAJA. 

Kami ialah Pengedar Sah Shaklee di Kepong & Bandar Sri Damansara . Penghantaran Produk Shaklee menggunakan khidmat kurier ke seluruh Malaysia. Hubungungi kami, SMS/WHATSAPP 0192971503 (AZUIN) . Jom like Vitamin Sihat & Cantik untuk mengetahui tips kesihatan terkini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...