""

Monday, July 22, 2013

Penglihatan Makin Jelas Dengan Vivix


Masih mencari-cari suplemen yang sesuai dan mudah diambil oleh ayah atau ibu tersayang?

Jom cuba Vivix Shaklee. Mudah untuk diminum dan mempunyai 1001 khasiat, termasuklah awet muda.


Testimoni masalah penglihatan warga emas 

Sebelum lupa saya nak bagi tau awak..semalam mak saya ckp2 dgn ayah saya pasal mata. mak saya kate skrg boley nampak dengan jelas tau.. macam jam kat kereta tu kan kecik je number dia kan, pastu mak saya nampak macam pecah pecah sebelum ni.. tp skrg nampak jelas dah siket tau.. sebelum ni mak saya nak pergi operate mata ..pastu skrg pon bdn x lenguh2 dah macam dlu..

Pertanyaan?

Hubungi kami di azuinn@yahoo.com, atau CALL/SMS/WHATSAPP 0192971503(Azuin) untuk maklumat lanjut. Jom like page Shaklee STORE untuk mengetahui tips KESIHATAN terkini. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...