" "

Sunday, February 2, 2014

Tambahkan Berat Badan Dengan Set Weight Gain Shaklee


"Adakah anda terlalu kurus dan ingin menambah berat badan? Adakah anda telah mencuba pelbagai cara menggemukkan badan? masih tak berjaya? "


FAKTOR ANDA TIDAK BERJAYA NAIKKAN BERAT BADAN

1)Makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutrien yang boleh digunakan oleh tubuh secara 100% sepenuhnya disebabkan oleh kadar metabolisme yang cepat. Ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia-sia. 

2) Pengambilan makanan yang sedikit (makan sedikit saja dah rasa kenyang) . Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja. 

Adakah saya telah berusaha untuk tambah berat badan sebelum ini? YA! saya telah menghabiskan ratusan ringgit dengan membeli produk-produk weight gain yang ada di pasaran tetapi hasilnya tidak seperti yang saya harapkan. 


Meal Shakes : Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Suplemen penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walaupun kita kurang makan, Meal Shakes ini membantu memberi badan rasa tenaga. 

Vita-Lea : Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk, tidak lesu, menjadikan kulit sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening. 

B-Complex : Mengandungi 8 jenis Vitamin B yang penting untuk badan. Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan. 

TESTIMONI :




BERMINAT?


Hubungi kami di azuinn@yahoo.comatau SMS/WHATSAPP 0192971503(cIK aWIN) . Jom like page Shaklee STORE untuk mengetahui tips KESIHATAN terkini.

COD AREA : KEPONG & BNDAR SRI DAMANSARA
POS SELURUH MALAYSIA





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...