" "

Monday, April 22, 2013

BEDAK ARAB



Produk dari Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory dan dipasarkan ke negara2 Arab,
sebelum merebak menjadi trend gadis2/wanita negara kita pula..
Terdapat dalam 3 pilihan warna,

1)Cherry Pink- Kulit Cerah
2)Cherry- Sederhana Cerah
3)Russet - Natural


Memperkenalkan Kokuryu Summer Cake, bedak padat istimewa yang juga dikenali sebagai Bedak Arab, mendapat perhatian ramai wanita masakini kerana dengan nya, anda tidak perlu bermekap tebal untuk tampil cantik berseri! Sangat mudah diguna dan hasilnya kekal 8 jam tanpa rasa berminyak dan lekitan!

KEISTIMEWAAN BEDAK INI:

1. Menjimatkan - bertindak 3 dalam 1, sebagai pelembab, foundation dan alas bedak

2. Sesuai untuk semua - warna natural/semulajadi yang berubah mengikut aliran darah pemakai, tak kira berkulit gelap, sawo matang, cerah, putih dan sebagai nya serta untuk mekap di pelbagai majlis/acara. Juga sesuai untuk semua jenis kulit (kering, berminyak, normal)

3. Kemas dan sekata - sapuan ringkas memadai untuk hasil kulit kelihatan halus, lembut bercahaya dan terasa ringan. Kulit akan tampak kemerah-merahan, tidak berminyak dan terasa seolah-olah tidak memakai apa-apa bedak atau mekap

4. Merawat - selain menutup cela dan mengekalkan kelembapan semulajadi kulit, ia juga mengecutkan jerawat dan melindungi kulit dari penggelapan akibat terik matahari (berpelindungan UV)

5. Tahan lama- selama lebih 8 jam walau dalam keadaan berpeluh atau berhujan/basah, malah ia tidak melekat pada kain tudung, tisu atau sapu tangan. Menariknya bedak ini juga memiliki haruman wangi sepanjang pemakaian..

6. HALAL - Paling utama bedak ini Suci dan Halal, boleh dibawa SOLAT.


*Kokuryu Super Summer Cake (bedak Arab) didatangkan dengan Kokuryu Beauty Sponge.

CARA PENGGUNAAN:

-Untuk hasil solekan terbaik, gunakan sebaik wajah dibersihkan dalam kadar yang nipis sahaja. Tidak perlu alas dengan krim, pelembab atau foundation lain.
- Untuk kelihatan sempurna, cantik dan tampil berseri semulajadi, basahkan span terlebih dahulu dan sapukan span pada bedak.
- Ratakan bedak ke seluruh muka dan lihatlah hasilnya!

* Span perlu sentiasa dibersihkan. Bilas sedikit di sinki sebaik selepas digunakan dan anginkan ia agar kering. Tidak perlu dijemur di terik matahari.

HARGA: RM55
FREE POSTAGE
COD AREA KEPONG
SMS 0176823472/WASSAP 0192971503
MAKLUMAT LANJUT TENTANG PRODUK KLIK SINI




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...