""

Friday, February 18, 2011

JGAN SALAH PAHAM GUNE SHORTFORM

1.A : harini aku nk beli BSKL lah.Sesuai x?

B : huh?ko tu kerja part time berangan nk beli Bursa kat KL tu!merepek lah ko ni!

A : WEI ,,BASIKAL LAH SENGAL ...AKU NAK PEGI KEJE NANTI XYAH GUNE MINYAK!



2. A : aku raser aku patut jadi orang dalam WWF lah.Ader manfaat sket.

B : Ko ni biler dah asyik2 tgk gusti tu ni lah dier akibatyer . skrg dah terpengaruh . xder manfaat langsung

ko masuk dalam tu . badan dah lah kurus kering . nampak lembu pun takot . ni nak berdepan dgn orang berat 100 kg.

x payah lah mat..

A : ADOIIIIIIIIIII....WORLD WILDLIFE FEDERATION LAH BANGANG ...NK JADI SUPPORTER UTK HAIWAN TERANCAM!!

OTAK BIRU PUNYER ORANG!!



3 . anak : bapak, saya nak belajar kt BAM yer nnti....

bapak : tu bukan tempat belajar lah ..itu tempat orang maen badminton. kamu ni pegang racket pun x reti nk masuk

BAM konon.

anak : bapak ...BAM tu kan pusat bandar negara Iran lah pak...bapak ni buta IT ker atau x pernah skolah



4 . A : kt tempat kiter ni aku raser kurang MIC lah..kiter patut tambah lagi lah ...aper pendapat ko?

B : takpayah pun xper...parti tu pun bukan bleh harap,semua omong2 kosong belaka.baik ko tambah rakyat BN.

semua bender diorang uruskan dengan mudah.kiter pun hidup senang..HIDUP BN!!

A : ADOIIIIIIII....MICROPHONE LAH BANGANG.....KT SURAU NGAN DEWAN TEMPAT NI X CUKUP ALAT TU..!!HANTU

POLITIK GILER!!



5. anak : ayah,,nnti saya nk bekerja dalam GRO yer..boleh x??

ayah : hei,,,kamu nak keje GRO buat aper...nak melayan pelacur..maksiat x tentu hala..otak kuning betul lah kamu ni..

anak : Ayah, GRO tu Gene Regulation Ontology lah....buat researh tentang gene ..SEKARANG SAYA KE BAPAK YG

OTAK KUNING!!!!!JAWAB!!



6. anak : bapak , saya nak kluar , nak pegi masuk ATM...

bapak : buat aper nk masuk Angkatan Tentera Malaysia tu...jangan pergi!!kamu nak tinggal kan bapak seorang diri ker

selama 4 tahun ..sampai hati kamu ..ini yer yang kamu balas dgn aper yg bapak bagi kat kamu!...

anak : BAPAK ,,,,SAYA NAK MASUKKAN DUIT DALAM ATM KT BANK TU X SAMPAI PUN 4 MINIT BAPAK OOOOOIII.....

bapak : ohh..masuk duit ker..hehehehe(malu)



7. anak : bapak saya nak ke PAS nnti....

bapak : kamu baru 15 tahun dah nak masuk PAS dah...tak payah lah...x layak pun...nak urus diri pun susah ni pulak nak

hal orang laen.

anak : PAK, SAYA NAK KE PLAZA ALAM SENTRAL KT SHAH ALAM NI JER..NAK BELI BUKU UTK PMR.....HISSHHHHH

BAPAK NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!



8. isteri : sayang , saya nak beli MAS nnti yer....

suami : ayang nak buat aper...bukan ader lesen nak pandu kapal terbang pun...nnti kiter naek kapal terbang gi

honeymoon kt london ....OK

isteri : alahai sayang ni gurau pulak.....ayang nak beli emas lah.....nak tukar emas lamer ni yg x bersinar lagi ni.....boleh

yer ayang...( dalam hati : raser cam nak tembak ngan senapang gajah jugak kat suami aku ni....)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...