" "

Sunday, August 15, 2010

BerItA gEnbiRa BuaT Si RenDaH n Si GadIs

koRang peNah denGa x:


gadis yang banyak bulu kaki disayangi mak mentua.
gahh. aku rasa ramai yang pernah dengar. ni pun, kawan aku yang bagi tau kat aku. time tuh tengah syok syok sembang pasal bulu kaki. ngeee. sebelum ni aku pun pernah dengar tapi tak tau lah sejauh mana kebenaran di sebalik menatang ni. kalau lah betul, satu advantage lah. sejuk hati dah tau mak mentua kita nanti sayang kitaa. tak payah laa nanti nak pi belajar masak or whatsoever untuk ambil hati mak mentua kn? senang dan cepat sikit nak kahwin. ngahahaa. tapi kan, sorang kawan aku ni, dia tak puas hati. dia cakap," helehh. orang dulu dulu cakap macam tuh sebab nak sejukkan hati para gadis wanita melayu terakhir yang cantik melecun yang ada banyak bulu kaki." haa, okeh. korang rasa apa? 


panjang depa korang sama dengan ketinggian korang.
believe it or not. serius babe. aku dah try buat. gahh. time my buddy bagi tau.. aku tak percaya sangat. bior benar. aku tengok depa aku pendek jerr sedangkan aku agaklah tinggi. memang pun. hahaha. lepas tuh, aku pi kat loker, depa tangan dan lekapkan loker tuh secara vertical. aku tanda, then aku bangun dan ukur tinggi aku. nahh. superb. memang betul. jadi, tips yg mngatakan kalau nak tinggi, bergayut tuh kira betullaa. kalau tangan panjang, automatically tinggi bertambah.
p/s: kalau dalam borang apa apa, mintak tinggi korang berapa, tulis - satu depa - :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...