""

Tuesday, April 30, 2013

KELEBIHAN BEDAK ARAB KOKURYU



Salah satu produk yang hot sekarang nie adalah Bedak Arab. Hasil sapuan bedak arab ini mampu membuatkan wajah anda bertambah jelita dan gebu bak gadis Arab. Jangan salah faham ye. Sebenarnya bedak arab ini berasal dari Yaman. Bedak ini menggunakan teknologi Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory, dan dibuat khas untuk memenuhi keperluan masyarakat arab sebab cuaca sana yang panas mcm kat malaysia ni kan. disebabkan ramai org arab yg suka pakai sebab bedak ni bagus, tu dipangil bedak arab .Bedak arab ni dah lama, sejak tahun 1965 dan baru sahaja memasuki pasaran Malaysia. Dibawa oleh seorang wanita arab Yaman. Ramai juga orang Filipina yang pakai bedak ni, sbb tu kulit diorg cantik. Orang Arab pula, ada yg suka pakai sapu satu badan.
Kokuryu Super Summer Cake (Bedak Arab) didatangkan dengan Kokuryu Beauty Sponge.


MENGGUNAKAN TEKNOLOGI JAPAN DAN DIBUAT DI FILIPHINES

Bedak Arab merupakan powder digabungkan dgn krim kecantikan secara saintifik membentuk powder, foundation, moisturizer dalam satu. Bedak Arab ni kiranya 3 in 1. Bedak Arab merupakan formula kecantikan yang unik sesuai untuk semua jenis kulit, didatangkan dengan warna yang halus, tidak menggelapkan kulit, mampu melindungi jeragat serta parut di muka anda, senang jer BASAHKAN SPONGE dan terus sapu ke muka.
Anda akan kelihatan cantik secara semulajadi walaupun berjemur di bawah sinaran matahari malah akan melembabkan kulit muka anda.


Kelebihan Bedak Arab :
*halal dan boleh dibawa solat
*berat 50gram (tiga kali ganda dari bedak compact biasa)
*harga yang berbaloi dan tahan lama (tahan sehingga 6 bulan bergantung kepada pemakaian)
*3in1 (powder+foundation+moisturizer)
*tahan selama 8jam
*bedak ni akan blend ke dalam kulit dalam masa 1min & memberi kecantikan semulajadi
*sgt bagus bila berpeluh dia lg cantik , shining & glowing
*bedak nie sgt wangi
*bedak nie ikut darah
*boleh cover kulit berminyak
*melindungi jeragat & jerawat
*pada yang berjerawat bedak nie jugak akan mengecutkan jerawat di muka
*anda akan rasa muka semakin gebu dan lembut
* uv protection


Cara pemakaian Bedak arab (kokuryu super summer cake) dengan betul : 
1. basahkan sponge terlebih dahulu 
2. kemudian perah 
3. baru apply dekat muka seperti biasa (apply kalau boleh tipis sekali sapu, tak perlu sapu banyak kali macam pakai compact powder biasa sebabnye bedak akan meresap terus ke kulit muka & akan berubah mengikut aliran darah anda .Nanti muka macam patung kalau apply tebal-tebal okey

*Sponge tu kalau boleh (lepas guna) keringkan & tak perlu simpan di dalam bekas palstik untuk mengelakkan bau yang kurang menyenangkan. Kalau nak simpan pun, PERLU DIINGATKAN. Sebelum masukkan sponge dalam plastik PASTIKAN sponge tu kering dulu. Anginkanlah sekejap dalam seminit dua keuadian baru simpan. (JANGAN masukkan sponge yang basah terus dalam bekasnya nanti berbau busuk & berkulat..tak bestlah kan nak guna lain kali)
* Sponge  boleh dicuci bila rasa diperlukan .Yang penting cuci bersih dan keringkan dulu baru simpan 

Available dalan 3 warna:

1)Cherry Pink -Untuk kulit cerah
2)Cherry - Untuk kulit sederhana cerah
3) Russet -Kulit natural, warna selamat

HARGA : RM50
FREE POSTAGE
COD AREA KEPONG
SMS 0176823472/WASSAP 0192971503
MAKLUMAT LANJUT TENTANG PRODUK, KLIK SINI











TESTIMONI MAIXARA C-SENTIAL


KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL: 
- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK:
1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia- mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!



Testimoni dari anak buah ejen Maixara C-Sential selama 2 minggu.. (Luqman Nur Hakim) 12 tahun sebelum ambil maixara c-sential dia ada masaalah kulit sangat kering & selalu kena gatal2..bermacam2 ubat da apply tp still kulit dia xda perubahan.. after ambil maixara c-sential 1biji sehari sekarang dia dah xda masaalah kulit kering lagi.. hari2 dia senyum sambil tengok kulit dia dah licin & dah agak cerah skit..hehehe.. terima kasih Maixara C-Sential..

Anda yang belum mencuba mcs bila lagi nak cuba,In Shaa Allah mcs boleh membantu apa pun masaalah kulit anda.. 





HANYA RM 99.90/BOTOL
SMS 0176823472/WASSAP 0192971503
MAKLUMAT LANJUT TENTANG PRODUK, KLIK SINI
COD AREA KEPONG
FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA







Monday, April 22, 2013

BEDAK ARAB



Produk dari Jepun, hasil kajian di Filipina Cherry Laboratory dan dipasarkan ke negara2 Arab,
sebelum merebak menjadi trend gadis2/wanita negara kita pula..
Terdapat dalam 3 pilihan warna,

1)Cherry Pink- Kulit Cerah
2)Cherry- Sederhana Cerah
3)Russet - Natural


Memperkenalkan Kokuryu Summer Cake, bedak padat istimewa yang juga dikenali sebagai Bedak Arab, mendapat perhatian ramai wanita masakini kerana dengan nya, anda tidak perlu bermekap tebal untuk tampil cantik berseri! Sangat mudah diguna dan hasilnya kekal 8 jam tanpa rasa berminyak dan lekitan!

KEISTIMEWAAN BEDAK INI:

1. Menjimatkan - bertindak 3 dalam 1, sebagai pelembab, foundation dan alas bedak

2. Sesuai untuk semua - warna natural/semulajadi yang berubah mengikut aliran darah pemakai, tak kira berkulit gelap, sawo matang, cerah, putih dan sebagai nya serta untuk mekap di pelbagai majlis/acara. Juga sesuai untuk semua jenis kulit (kering, berminyak, normal)

3. Kemas dan sekata - sapuan ringkas memadai untuk hasil kulit kelihatan halus, lembut bercahaya dan terasa ringan. Kulit akan tampak kemerah-merahan, tidak berminyak dan terasa seolah-olah tidak memakai apa-apa bedak atau mekap

4. Merawat - selain menutup cela dan mengekalkan kelembapan semulajadi kulit, ia juga mengecutkan jerawat dan melindungi kulit dari penggelapan akibat terik matahari (berpelindungan UV)

5. Tahan lama- selama lebih 8 jam walau dalam keadaan berpeluh atau berhujan/basah, malah ia tidak melekat pada kain tudung, tisu atau sapu tangan. Menariknya bedak ini juga memiliki haruman wangi sepanjang pemakaian..

6. HALAL - Paling utama bedak ini Suci dan Halal, boleh dibawa SOLAT.


*Kokuryu Super Summer Cake (bedak Arab) didatangkan dengan Kokuryu Beauty Sponge.

CARA PENGGUNAAN:

-Untuk hasil solekan terbaik, gunakan sebaik wajah dibersihkan dalam kadar yang nipis sahaja. Tidak perlu alas dengan krim, pelembab atau foundation lain.
- Untuk kelihatan sempurna, cantik dan tampil berseri semulajadi, basahkan span terlebih dahulu dan sapukan span pada bedak.
- Ratakan bedak ke seluruh muka dan lihatlah hasilnya!

* Span perlu sentiasa dibersihkan. Bilas sedikit di sinki sebaik selepas digunakan dan anginkan ia agar kering. Tidak perlu dijemur di terik matahari.

HARGA: RM55
FREE POSTAGE
COD AREA KEPONG
SMS 0176823472/WASSAP 0192971503
MAKLUMAT LANJUT TENTANG PRODUK KLIK SINI




PENCARIAN AGEN DROPSHIP


DENGAN INI...
SAYA INGIN MENAWARKAN KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN DROPSHIP SAYA..
SANGATLAH SESUAI BAGI MEREKA YANG INGIN MENJANA PENDAPATAN...
SESUAI JUGA BAGI MEREKA YANG INGIN MEMULAKAN PERNIAGAAN TAPI TIADA MODALL...

SAYA TAWARKAN AGEN DROPSHIP INI UNTUK PRODUK
1)MAIXARA C-SENTIAL
2)BEDAK ARAB

PENDAPATAN AMATTLA LUMAYAN...

SMS 0176823472/ WASSAP 0192971503 SEGERA!!!

CANTIK DENGAN MAIXARA C-SENTIAL






10 sebab mengapa Maixara C-Sential menjadi PILIHAN RAMAI

 - 2x LEBIH kuantiti dari biasa iatu 60 tablet
- 2x LEBIH kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
- boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
- kesan seawal 2-5 hari sahaja
- tablet boleh dikunyah seperti gula - gula
- Rasa tablet yang sangat sedap
- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
- boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
- tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
- buatan tempatan, Halal dan dijamin selamat!


KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL: 

- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.




SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:

1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK:

1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia- mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!

HARGA PROMOSI : RM99.90
FREE POSTAGE
COD AREA KEPONG
SMS 0176823472/WASSAP 0192971503
MAKLUMAT LANJUT TENTANG PRODUK, KLIK SINI




BEDAK ARAB KOKURYU


PRODUK BARU IN THE HOUSE...
BEDAK ARAB SUMMER CAKE KOKURYU..
PRODUK INI DIKELUARKAN DARI JEPUN...
TP DIPASARKAN DI NEGARA2 ARAB

BEDAK ARAB NI AMATLAH MENJIMATKAN MASA..
BEDAK INI 3 IN 1...
XYAH PAKAI FOUNDATION..
JIMAT DUIT..JIMAT MASA KAN...



PILIHAN WARNA
1) CHERRY PINK - UNTUK KULIT CERAH
2) CHERRY - UNTUK KULIT SEDERHANA CERAH
3)RUSSET - SEDERHANA/NATURAL



KELEBIHAN BEDAK ARAB

1)Mengikut aliran darah
2) Kemas & sekata
3) Tidak gelapkan kulit
4) Sangat bagus bila berpeluh (bertambah cantik)
5)Tidak melekat pada tisu/ tudung
6) Tidak berminyak
7)Tahan 8 jam
8)Halal & boleh dibawa solat

CARA PAKAI


1) Basahkan sponge
2)Sapukan sponge pada bedak arab
3) Ratakan ke muuka & biar sekata
4)Cuci sponge

TESTIMONI 







HARGA :RM55
FREE POSTAGE
COD AREA KEPONG
SMS 0176823472/WASSAP 0192971503 TO ORDER
MAKLUMAT LANJUT TENTANG PRODUK, BOLEH KLIK SINI














Thursday, April 4, 2013

MAIXARA C-SENTIAL 10000MG (MCS)



KANDUNGAN MCS
-Vitamin C
-Collagen
-Gluthathione
Ekstrak Strawberry


TESTIMONI












CARA MAKAN
-1 tablet selepas makan malam setiap hari
-minum air suam yg banyak


HARGA(PROMOSI)
-RM99.90- Semenanjung
-RM104.90 - Sabah/ Sarawak

SMS 0176823472/ WASSAP 0192971503
COD AREA KEPONG
FREE POSTAGE SELURUH MSIA











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...